FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Clubkleding   Aantal vragen: 1
 Contributie   Aantal vragen: 1
 disclaimer  Aantal vragen: 1
 Foto´s  Aantal vragen: 1
 Gedragsregels en Tuchtreglement GMHC  Aantal vragen: 2
 Gevonden voorwerpen  Aantal vragen: 1
 GoorseMHC 50 jaar   Aantal vragen: 1
 grensoverschrijdend gedrag en vertrouwenscontactpersoon  Aantal vragen: 2
 Historie GMHC  Aantal vragen: 1
 Lisa  Aantal vragen: 1
 Nieuwe velden   Aantal vragen: 1
 Privacy  Aantal vragen: 1
 Reglementen KNHB  Aantal vragen: 1
 Scheidsrechters  Aantal vragen: 1
 Statuten en HH reglement  Aantal vragen: 2
 Technisch beleid  Aantal vragen: 1
 Tenue  Aantal vragen: 1
 Trimhockey  Aantal vragen: 1

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

GoorseMHC 50 jaar
Diverse verslagen 50 jaar GMHC  

Winnaar ontwerpwedstrijd bekend De winnaar van de 'stick ontwerpwedstrijd' is bekend. De jeugd van de GMHC werd op de clinic uitgedaagd om een eigen stick te ontwerpen. Uit de 29 inzendingen hebben we met moeite de winnaar gekozen. Dit is Celine Peters! Gefeliciteerd! Celine heeft intussenhaar stickin het echt ontvangen.( zie fot boven) Voor meer informatie: http://www.skinn-hockey.nl/ Survival tocht een groot succes.

Zie hier de foto's

Foto's Feestavond

Fotoserie 2 feestavond

Clinicmet Wouter Jolie succes. (22 mei 2010) Mede door de zomerse weersomstandigheden was de clinic met Hockey international Wouter Jolie een groot succes.Op beide velden werd de Bovenlander en Bovenlander clinic ter ere van het 50 jarig bestaan afgewerkt. Hockey international Wouter Jolie verzorgde samen met enkele hoofdklassespelers van Kampong ,

SCHC en Bloemendaaleen prima hockey clinic. Ze lieten de kinderen diverse trainings oefeningen doen en showdendelaatstetrucs. Na de clinic kregen alle kinderen een ijsje en een broodje hamburger en werden er veleliters ranja opgedronken. De aanwezige topspelers deeldenhandtekeningen uit aan de kinderen. Daarna was er tot 18.00 uurnog een Disco in de speciale feesttent. DJ Dennis verzorgde de muziek waarop de kinderen konden dansen.De nieuwe regeninstallatie bleek hierbij ook goed te gebruiken om de 175 aanwezige kinderen de nodige verkoeling te geven.

Foto's Clinic Foto's Clinic serie 2

Feestweekend  De uitnodigingen voor 22 en 23 meizijn de deuruit, de voorbereidingen zijnin volle gang! Wij verheugen ons er op en we hopen dat jullie allemaal van de partij zijn! Wilt u de uitnodiging nog eensbekijken?

Klikhier voor de uitnodiging van de clinic.

Klik hier voor de uitnodiging van de feestavond.

Sponsorloop 03-04-2010 Foto's Sponsorloop Pasen

Beste jongens en meisjes,
Afgelopen zaterdag heeft de sponsorloop voor de F/E/D-jeugd plaatsgevonden en de opkomst was enorm. In totaal waren er 76 kinderen die met veel enthousiasme hebben meegedaan. Het weer was ons ook zeer gunstig gezind. Na een korte warming-up onder begeleiding van de paashazen startte de F- en E-jeugd om

10:15 en de D-jeugd om 11:15 de sponsorloop. Onder luide aanmoedigingen van vaders, moeders, opa’s, oma’s, broers, zussen, ooms en tantes ging iedereen meteen hard van start. De F- en E-jeugd liepen halve rondjes en de D-jeugd liep hele rondjes om het veld. Na 20 minuten klonk het eindsignaal en kon iedereen het zweet van het gezicht vegen. Het was duidelijk dat iedereen zich helemaal had leeg gelopen met extra hulp van de

paashazen. Daarom was het ook niet nodig om de velden na de geleverde arbeid nog te besproeien. Na afloop stond er een welverdiend glas limonade te wachten en kregen alle deelnemers een chocolade paashaas uitgereikt.

In totaal zijn er 621(!) rondjes gelopen en de tussentijdse opbrengst van de sponsorloop na afgelopen zaterdag bedraagt inmiddels € 922,50. Zonder de fantastische inzet van alle kinderen was dit onmogelijk geweest. Super gedaan!

Alle kinderen die per gelopen ronde een bedrag gesponsord hebben gekregen en het geld nog moeten ophalen bij de sponsoren, hebben de gelegenheid om het totale sponsorbedrag aanstaande zaterdag

10 april tussen 09:30 en 12:30 in te leveren bij de jubileumcommissie in de kantine van de hockeyclub.Wij willen verder iedereen heel erg bedanken voor alle steun, inzet en sponsorbijdragen en zullen de opbrengst ten goede laten komen aan de jeugd clinic van Bovelander en Bovelander die wordt gehouden op 22 mei a.s. Tot dan! De jubileumcommissie

Klik hier voor de lijst met het aantal rondjes Sarah en Abraham bij de GMHC

Zondag 28 februari was het zover en werdhet 50 jarige jubileum gevierd. Ondanks het slechte weer waren toch nog zo'n180 belangstellenden naar de Rubensstraat gekomen. Onder de aanwezigen waren veeloud leden, sponsoren en buren. Ook3 oud voorzitters van de GMHC warennaar Goor gekomen.Joost van Harten, Kees van Zutphen en Rob Moorman.
Voor Jet Bunschoten werd eenplakette onthuld om haar te eren als1e voorzitter en grondleggervan de GMHC .De plakette werd onthuld door haar kinderen.Aart jalink werd gehuldigd voor zijn 50 jarig lidmaatschap enburgemeester Hans Kok feliciteerde namens de gemeente de GMHC. Het Cultureel Supplement zorgde voor de gebruikelijke conference, dit keer met geluid en lichtbeelden. Aan het eind was er ook nog een grote verloting met fantastische prijzen. De hoofprijzen ,2 ballonvaarten, waren beschikbaar gesteld door Countes accountants & adviseurs. Kees Meijer verrichte de trekking.

Hierbij alvast de eerste foto's.

1960 - 2010GMHC 50 jaar.

In 2010 bestaat de GMHC 50 jaar. Dit moet natuurlijk gevierd worden. De voorbereidingen zijn in volle gang.U kunt alvast in uw agenda de volgende data noteren:

3april 2010: Sponsorloop voor jeugdleden 22 mei 2010: Clinic voor jeugdleden

23 mei 2010: Feestdag voor seniorleden (Pinksteren) 12 juni 2010: Survival voor A jeugd  

Jubileum handdoek bestellen
Ter ere van het jubileum is er een 'jubileum handdoek' ontworpen in samenwerking met DIGI-Sign in Goor.

Deze is voor alle geïntereseerden te bestellen. De handdoek is rood en heeft een afmeting van 70x140 cm.

U kunt een bestelling plaatsen op het volgende adres: [email protected]. De handdoek kost 15 euro.

 

Hoofdsponsor

Sponsoren

Agenda

5-3 ALV
30-3 Bestuursvergadering